No Boletín Oficial da Provincia de Ourense núm. 296 do 27 de decembro de 2012 publícase un Anuncio do Concello de Manzaneda no que se aproban as bases para a selección
dun axente TIC.
Requisitos: estar en posesión do título de Formación
Profesional de Grao Superior, rama Informática ou equivalente.
As solicitudes para participar neste proceso selectivo faranse
mediante instancia dirixida ó alcalde e deberán presentalas no
Rexistro do concello (os días laborais de 9.00 a 13.30 horas)
durante o prazo de 10 días naturais, que se iniciará o día
seguinte ó da publicación do anuncio da convocatoria no
Boletín Oficial da Provincia. Este prazo remata o 7 de xaneiro de 2013.
As bases estarán a disposición dos/as interesados/as na secretaría
municipal, en horario de 9.00 a 13.30 horas, os cales
poderán solicitar copias en calquera momento, dentro do horario
de oficina, chamando ó teléfono 988 333 043 ou na páxina
web do concello www.concellodemanzaneda.es.
Nota: O día 27 ainda non tiñan as bases colgadas na web, se estades interesados chamade ao concello.
No hay comentarios:
Publicar un comentario